Informationstavlor

Längst ner i varje trappuppgång finns en digital informationstavla. Tavlan är främst till för att få ut information från styrelsen till föreningens medlemmar. Inom kort ska det även vara möjligt för medlemmar att upplysa grannarna om t.ex. aktiviteter och evenemang. I vissa fall kan även allmänheten få gå ut med anslag på våra tavlor. Läs mer nedan.

Medlemmar: Vill du informera dina grannar?

Om du tycker att dina grannar borde få kännedom om något så är du välkommen att kontakta styrelsen som beslutar ifall det är något som ska visas på tavlorna och i så fall i antingen din trappuppgång eller i samtliga. Kontakta styrelsen på den gemensamma e-postadressen styrelsen@l22.se.

Allmänheten: Vill du annonsera på våra tavlor?

Vid önskemål om annonsering på våra informationstavlor, oavsett kommersiella eller andra syften, kan det efter godkännande av styrelsen ske mot en överenskommen avgift. Kontakta styrelsen på den gemensamma e-postadressen styrelsen@l22.se.